HTML

Horgászat horgász szemmel

Horgászat, halak, horgásztó, horgász történetek minden mennyiségben!

Friss topikok

• Bogyo_bacsi: Szia! Kikötőkben több esélyetek lett volna a fogásra. Ott mélyebb a víz... Üdv. Tom pecazas.blog... (2010.08.09. 22:42) Horgászat a Balatonon

Linkblog

Archívum

Horgászat a Balatonon

2010.07.24. 09:27 Ágoston László

A héten lent voltunk a Balatonon. Akartunk még egy esélyt adni a horgászat megszeretésére és ha már ott voltunk, hát igyekeztünk, hátha találunk valami jó helyet. Mit mondjak. a déli part nevetséges.Kb. egy kilométerre is begyalogolnak emberek horgász bottal a kézben. A Balatond déli partja azt hiszem rettenetes horgász tó. Nekünk meg persze pont délre kellett menni... na mindegy. Megpróbáltuk a lehetetlent.

Könnyű matchbot, uszó, etetőanyag, csonti. Minden betárazva. Készültünk a 60 centis horgász vízre. Úgy számoltunk, hogyha éjszaka megyünk ki, talán a halak is kihúzódnak a sekélybe. Elindultunk - és visszafordultunk. Aki nem volt mostanában a Balaton déli partján - persze nem csak horgászat céljából :) -, az el sem tudja képzelni, mennyi a szúnyog. Konkrétan mindenhol egy alapmorajlást lehet hallani - ez a szárnycsapkodásuk... Azt mondják egyetlen óra alatt 250 csípés a reális. Ennyit nekünk nem ért a horgászat -  főleg, hogy azt mondják (www.horgaszat.biz), hogy a szúnyoglárvát imádják a halak. Akkor mit erőlködjünk, kéremszépen?!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogyo_bacsi · http://pecazas.blog.hu 2010.08.09. 22:42:49

Szia!

Kikötőkben több esélyetek lett volna a fogásra. Ott mélyebb a víz...